جمعه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۸۸ - ۱۳:۵۹
«مرد سفر» و «کتاب ایران» پرمخاطب‌های روزهاي پایانی نمایشگاه

مدیر روابط عمومی انتشارات سروش گفت: کتاب‌های «مرد سفر» و «کتاب ایران» از پرمخاطب‌ترین کتاب‌های انتشارات سروش در روزهای پایانی نمایشگاه بين‌المللي کتاب تهران است.

مجید شمسه در گفت و گو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، عنوان کرد: کتاب «مرد سفر» درباره سفرهای ابن بطوطه، اثر «جیمز رامفورد» و ترجمه شهناز صاعلی است.

وی با بیان این که «این کتاب حاوی تصاویر مختلف از مکان‌هایی است که ابن بطوطه به آنها سفر کرد» اظهار داشت: این کتاب در 33 صفحه مصور رنگی با بهای 25000 ریال منتشر شده است.

شمسه همچنین درباره «کتاب ایران» خاطرنشان کرد: این کتاب سرشار از تصاویر مختلف رنگی است و با وجود این که در نمایشگاه به فروش نمي‌رسد، ولی بسیاری از افراد را برای ورق زدن این کتاب جذب کرده است.

وی افزود: این کتاب 660 صفحه‌ای دارای تصاویری از کوه‌های البرز، قله دماوند، کوه‌های آذربایجان غربی و صخره‌ها، آبشارها، رودخانه‌ها، جنگل‌ها و دیگر مکان‌های دیدنی ایران زمین و تصاویری از فرهنگ ایرانی و مردم ایران است.

مدیر روابط عمومی سروش درباره دیگر تصاویر کتاب تصریح کرد: قطعاتي از شاعران بزرگ ایران و  قطعات خوشنویسی نیز در این کتاب دیده می شود.

بيست و دومين نمايشگاه بين‌المللي کتاب تهران تا 26 ارديبهشت با حضور ناشران داخلي و خارجي در مصلاي امام خميني(ره) برپاست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط